چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2      
 

سلام بنده جان

با مطلبي تحت عنوان "مبارزه با فساد اولويت چندم مسئولين است؟" در رابطه با عليرضا جهانشاهي معروف به طلبه سرجاني آپ هستم. منتظرتان هستم.

سلام عليکم
استفاده کرديم برادر
انشالله دوستان عدالت خواه از طلبه و دانشجو روحيه عدالت طلبي خود را براي هميشه حفظ کنند
دوستان دانشگاه علامه که با شما بودند نگفتند که چرا مبحث دانشگاه علامه را با عدالت خواهي پيگيري نمي کنند و اختلافات درون تشکيلاتي اشان را کنار نمي گذارند؟

سلام!

مطالبتون زياد بود ولذا پرينت گرفته مي شود و با دقت خوانده مي گردد!نه؟

ممنون از لطفي كه به ما داريد!

سلام

تسليت مي گم اربعين ابا عبدالله الحسين،نازنين ِ عالم وجود و دردانه هستي را...

انشاءالله زير پرچم حقانيتش روز به روز سربلندتر و موفق تر باشيد...

اللهم عجل لوليك الفرج...يا علي

سلام
عدالت خواهانه بود ! ولي بايد به نمايندگان هم حق داد در حاليکه اين ها اطلاعات غلط به آنها داده اند در مورد اين طلبه ها ديد خوبي نداشته باشند !
اميدوارم کميسيون اصل 90 کاري کند !
خداوند کشور ما را از شر دزدان بيت المال آزاد کند !
ببخشيد شما ايميل من رو از کجا پيدا کرديد ؟
با اجازه لينک شديد !
+ شاعر مرده 
با سلام و عرض تسليت...
اون جمله که : «يک روز مخالفان با رهبر مخالفت مي کردند اما امروز خودي ها» ، واقعاً حقيقتي است دردآور...
سلام
ممنون
کتاب اخير من تحت عنوان روضه در تکيه پروتستان ها تقديم شده است به آقاي جهانشاهي

جهت اطلاع

پاسخ

سلام بر شاعر انقلابي حضرت مؤدّب؛ شرمنده كرديد و اين كلبه مجازي را با قدومتان منوّر كرديد. بايد عرض كنم كه متأسفانه هنوز اين كتاب شما را نديده‌ام و از ماجراي تقديم آن به آقاي جهانشاهي هم خبر نداشتم. جسارت بنده را از آن پيشنهاد بگذاريد به حساب بي‌اطلاعي و البته پررويي. ان‌شاءالله بعداً مطالب بيش‌تري در اين زمينه منتشر خواهم كرد و منتظر حضرت‌عالي و نظراتتان هستم. ياعلي

سلام دوست عزيزم

از اينكه زحمت كشيدي و اين مطلب را نوشتي ممنونم... بعضي از مسايل راهم ننوشتي مخصوصا برخوردهاي فدايي را _البته شايد نميشد اين كار را كرد_ فدايي از بالا نگاه ميكرد و گلايه طلبه سيرجاني از همين جا شروع شد از مسولاني كه همه چيز را از بالا مي بينند. و فكر مكنند همه چيز سر جاي خودش هست. و برخي مسايل ديگر كه ان شاءالله من ادامه آن را مي نويسم...

اما خواهش مي كنم قضيه را به همين جا ختم نكن اگرچه جهانشاهي همه اميدش به خداست ولي ما بچه حزب اللهي ها هم نبايد بي خيال از كنار اين مسايل بگذريم بايد در كنارش باشيم و كمكش كنيم يعني تا جايي كه امكان دارد صدايش را به گوش ديگران هم برسانيم.

باز از زحماتت ممنون هستم.

پاسخ

1. سلام افراجان. 2. اين نظر لطف شماست و اين كار هم وظيفه بنده. 3. إن‏شاءالله خدا قصور بنده را در نوشتن اين مطلب ببخشد. شما نيز ببخشيد. 4. برخي از مسائل را فراموش كرده بودم، چون مانند شما زياد يادداشت‏برداري نكرده بودم. 5. قضيه نگاه فدايي را هم درست پرداخت نكرده‏ام و حق با شماست. مي‏شد به نحوي بنويسم كه بهتر نمايان شود. 6. البته نكته ديگر اين است كه با همين وضع هم، حجم مطلب بسيار بالاست و خواندن آن براي مخاطب بسيار سخت است. در ضمن فرصت زيادي هم نداشتم. 7. بنده هم اميدم به خداست و سعي مي‏كنم به وظيفه‏ام عمل كنم. شما هم همين زحمت را بكشيد. 8. بي‏صبرانه منتظر مطلب شما در اين زمينه هستم. 9. ياعلي
بسم الله الرحمن الرحيم
اجركم عندالله و اليماس دعا
پاسخ

سلام بر حضرت اميد. قدم‌رنجه كرديد. محتاجيم به دعا. باز هم منتظر شما هستم. ياعلي
+ ق 
خواندم. دردناك بود مثل همه چيز در اين روزها كه اعتمادها كم است و زد و بندها زياد. ابوذرهاي تبعيد شده را به چشم زندانيان انگ خورده سياسي نگريستن ناجوانمردي ست. ماهواره هااگر از شعاع هفتصد كيلومتري بالاتر رفتند اينها را هم ببيند و نشان بدهند.
پاسخ

سلام. زحمت كشيديد. ممنون از نظرتان. مطالب بعدي را پيگيري كنيد. باز هم منتظر شما هستم. ياعلي
 <      1   2